fredag 22. november 2013

Lyst å vinne julegave?

Den nyeste Truls og Mia boken er nå i butikkhyllene: Truls og Mia om høsten. En barnebok om høsten, hvor det er lett iblandet faktastoff, tegninger av insekter, oppskrifter på mat laget i naturen. En morsom bok ispedd faktakunnskaper er alltid kjekt. Mattias er jo super opptatt av insekter og småkryp, så han likte den i hvert fall godt!

Nå har DU sjansen til å vinne en signert bok, skrevet av Irene Hantveit og tegnet av Øyvind Tumyr.
Trekning 10 desember, så den kommer deg i hende før jul :)

Et lodd for kommentar og to lodd for link på egen blogg/facebook!

Legg igjen en kommentar om du tar et eller to lodd :)

(ps. om du ikke kan vente for å se om du har vinnerhell, kan den kjøpes her.)

5 kommentarer:

  1. For en koselig premie:))
    Denne blir jeg gjerne med på!
    Trekker ett lykkelodd ♥

    SvarSlett
  2. Ja da! Jeg prøver lykken nok en gang!

    SvarSlett
  3. Ja, det vil jeg gjerne :) Hilsen Anita

    SvarSlett
  4. 2 lodder til meg. En superfin bok som allerede er i hus, men kunne blitt en flott julegave til nevø også :) Klem fra Katrine

    SvarSlett
  5. Jeg er med med 1 lodd!
    Bøker er alltid gøy:)
    Kath

    SvarSlett